آخرین اخبار:

مدل موفق کامیونت 6 تن مدل 2016 با طراحی جدید در روزهای پایانی سال 94 به مشتریان تحویل گردید، که شامل تغییرات زیادی بود.کامیونت 6 تن جک یکی از محصولاتی است که توسط کمپانی جک موتورز طراحی و تولید شد و با کیفیت منحصر به فرد و قیمت مناسبی که دارد توانسته تحول شگرفی در صنعت خودروسازی به وجود آورد.کامیونت 6 تن جک از امنیت بسیار بالایی برخوردار است به نحوی که در صورت بروز حوادثی مانند تصادف کمترین آسیبی به این نوع کامیونت وارد می‌شود.ایمن بودن این کامیونت نهایت آرامش و امنیت را برای راننده فراهم میکند به نحوی که در مدت کوتاهی که از تولید این محصول میگذرد توانسته به یکی از موفق ترین محصولات شرکت آرین دیزل تبدیل شود.

از جمله تغییرات کامیونت 6 تن جک می‌توان به داشبورد، اضافه شدن طاقچه، تغییر طراحی اگزوز، تغییر طراحی فرمان، با اضافه شدن قفل مرکزی و کروز کنترل اشاره کرد. قرار است این مدل شرکت جک موتورز در سال جاری به عنوان مدل استاندارد به مشتریان عرضه گردد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کامیونت 6 تن مدل 2016 با طراحی جدید می‌توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

کامیونت 6 تن مدل 2106 با طراحی جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخـــــبـــــــار و مـــقــــــالات