ثبت نام کشنده شاکمن 1401 به صورت نقدی و تحویل فوری آغاز شده است.برای اطلاعات بیشتر با ما در این مقاله همراه باشید.

کشنده شاکمن X5000 یکی از معروف‌ترین کشنده‌های چینی است که مسئولیت طراحی و تولید آن را شرکت آرین دیزل بر عهده دارد. این کشنده با توان موتور 520 اسب بخار و گشتاوری 2460 نیوتن‌متر یکی از قدرتمندترین کشنده‌های چینی موجود در بازار خودروسازی شناخته شده است. با توجه به کیفیت منحصر به فردی که شرکت آرین دیزل برای کشنده شاکمن در نظر گرفته است، توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.

فروش کشنده شاکمن 1401 چه شرایطی دارد؟

به تازگی به واسطه‌ی اینکه، کشنده شاکمن از نظر کیفی به عنوان بهترین کشنده شناخته شده و توانسته در صنعت حمل و نقل کاربرد گسترده‌ای پیدا کند، فروش ویژه کشنده شاکمن 1401 آغاز شده است. ثبت نام کشنده شاکمن به صورت تحویل فوری خواهد بود. به این ترتیب علاقمندان به کشنده شاکمن می‌توانند این کشنده را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری و تحویل بگیرند.

در صورتی‌که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کامیون کشنده شاکمن 1401 کسب نمایید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های زیر با ما در ارتباط باشید. کارشناسان فروش ما به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و شما می‌توانید در مورد این محصول و فروش آن اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس برای ثبت نام کشنده شاکمن و خرید این خودرو اقدامات لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است با توجه به تعداد محدود کشنده شاکمن، مدت زمان ثبت نام کامیون شاکمن بسیار محدود می‌باشد. به علاقمندان توصیه می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این خودروها اقدام نمایید.

شماره‌های تماس

۰۲۱-۴۸۰۰۰۹۹۰ (۳۰ خط داخلی)
۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰
۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶

5 دیدگاه در “فروش ویژه کشنده شاکمن 1401 آغاز شد

    1. سلام آقای سپاهی
      روز بخیر
      در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای شروع شرایط اقساطی اعلام نشده،لطفا برای کسب اطلاعات دقیق و به روز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات و اخبار