کامیونت‌های جک در ایران توسط شرکت آرین دیزل تولید و به فروش می‌رسند و کیفیت بالای این محصولات سبب شده تا در بازار جهانی فروش خوبی داشته باشند. بهبود حمل و نقل در کشور مستلزم این است که محصولات جدیدی به ناوگان حمل و نقل اضافه شوند. حمایت و پشتیبانی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت  همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تولید، امید را دل تولید کنندگان و فعالان در مزنیه حمل و نقل زنده کرده است. در این راستا ورود کامیونت های جک به ناوگان حمل و نقل از جمله کامیونت 5 تن جک تحول شگرفی در عرصه خودروسازی کشور ایجاد کرده است.

کامیونت‌های جک که یکی از مهمترین محصولات شرکت آرین دیزل است جزء بهترین کامیونت‌های حمل و نقل در سرایر جهان شناخته شده است و با داشتن کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد توانسته تحول شگرفی در صنعت خودروسازی کشور به وجود آورد.

امنیت راننده و سرنشینان یکی از موضوعات مهمی است که بایستی در ساخت خودرو به آن توجه شود.برای ساخت کامیونت‌های جک به منظور حفظ امینت راننده و سرنشینان از فولادهای ضد ضربه استفاده شده است و این موضوع باعث می‌شود در هنگام برخورد این کامیونت با جسم سنگین بسیار مقاوم عمل کرده و آسیب چندانی نبیند.

به تازگی ورود کامیونت‌های جک به ناوگان حمل و نقل باعث شده کامیونت های جک طرفداران بی شماری را به خود اختصاص دهد و کیفیت بالای این محصولات برتریت آنها را از نظر کیفی نسبت به سایر خودروهای سنگین موجود در بازار اثبات کرده است. یکی از بهترین مزایای این کامیونت که باعث شده تا به ناوگان حمل و نقل وارد شود استاندارد آلایندگی یورو 5 آن است.

برای اطلاع از قیمت کامیونت جک  و همنیطور شرایط فروش کامیونت‌های جک می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات و اخبار