شرکت آرین دیزل یکی از شرکت های معروف خودروسازی است که به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت جی ای سی در ایران فعالیت دارد و تاکنون محصولات مختلفی از جمله کامیونت جک 6 تن، جک 8.5 تن و جک 9 تن را تولید و روانه بازار نموده است. شرکت ارین دیزل اینبار با ارائه فروش نقدی کامیونت جک، شرایط ویژه ای را برای خریداران فراهم نموده است.

لازم به ذکر است که شرکت ارین دیزل پایا به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت جک موتورز در ایران، با بهره گیری از فناوری روز دنیا و ارائه محصولاتی با کیفیت بالا توانسته تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل کشور ایجاد نماید.

کامیونت های جک از قدرتمند ترین کامیونت های موجود در بازار خودروسازی هستند که هم کیفیت بسیار بالایی و هم قیمت مقرون به صرفه ای دارند. اخیرا در راستای مشتری مداری و استقبال گسترده ای که از نظر کیفی از کامیونت های جک به عمل آمده است، فروش نقدی کامیونت های جک آغاز شده است و براساس این شرایط فروش علاقمندان به این خودروها می توانند در این طرح ثبت نام و خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند.

قابل ذکر است که مدت زمان ثبت نام در این طرح فروش نقدی بسیار محدود است. لذا به شما پیشنهاد می کنیم در سریعترین زمان ممکن نسبت به ثبت نام و خرید این خودروها اقدام نمایید.

شرایط فروش نقدی محصولات گروه صنعتی ارین دیزل

نام خودرومدلموعد تحویلقیمت
کامیونت 6 تن جک140190روز کاریتماس بگیرید
کامیونت8.5 تن جک
کامیونت 9 تن جک

22 دیدگاه در “فروش نقدی کامیونت های جک 1401

    1. سلام آقای حسین عزیز
      امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشین
      لطفا برای کسب اطلاعات دقیق و به رزو با شماره های 09120913448 و 0214800090 تماس بگیرید تا همکاران بنده کلیه سوالات شما رو پاسخگو باشند به امید اینکه از مجموعه ما خرید امن و راحتی رو تجربه کنید.

    1. وقتتون بخیر آقای مجتبی
      خدا قوت
      به دلیل عرضه کم و تقاضای بسیار بالا در حال حاضر فقط فروش بصورت نقدی از طریق کارشناسان مجموعه انجام می شود.اگر فروش اقساطی بازگشایی شود شرایط از طریق سایت اعلام خواهد شد.برای تماس با کارشناسان ما با شماره های 02144032566 یا 09303386008 تماس بگیرید تا همکارانم شمارو راهنمایی کنند.به امید اینکه به زودی صاحب یکخودرو زیبا و منحصر به فرد باشید.

  1. سلام ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان من میخواهم جک ۸۰۵یا۹تن یا۶تن ثبت نام کنم تورخدامن راهنمایی کنید 09183136649

    1. سلام اقای خادم
      خدا قوت.
      در حال حاضر تاریخ دقیقی برای شروع شرایط ثبت نامی مشخص نشده،لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و سایت مارو مرتبا چک بفرمایید،امیدوارک یک خرید امن و راحت را تجربه کنید

    1. سلام روزتون بخیر
      به محض اعلام شرایط فروش از سوی کارخانه، در سایت اطلاع رسانی می‌شود. لطفا مرتب سایت ما را چک کنید.

    1. سلام روزتون بخیر
      به محض اعلام شرایط فروش از سوی کارخانه، در سایت اطلاع رسانی می‌شود. لطفا مرتب سایت ما را چک کنید.

  2. سلام و عرض ادب ، روزتون بخیر و خداقوت
    ببخشید میخواستم ببینم شرایط خرید جک ۹ تن چیه و تحویلش چند روزه هست ؟
    ممنون از اینکه راهنمایی میکنید .

    1. سلام زنده باشید روز شما هم بخیر و ایام به کام
      شرایط خرید کامیونت 9 تن جک، متناسب با نحوه پرداختی شما متفاوت است. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

  3. س امیرپور هستم یک و نیم دارم میتونم ۶تن بخرم راهنمای کنید۰۹۱۷۱۰۲۷۲۰۹

    1. سلام جناب امیرپور روزتون بخیر
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها با شماره 48000990-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخـــــبـــــــار و مـــقــــــالات